Danas gotovo svaki pozivni centar ima softversko rješenje koje mu pomaže u radu. Jedan od široko korištenih je svakako IVR sustav koji kroz pozivni centar poboljšava vašu uslugu na više razina, pa čak i u onoj marketinški orijentiranoj.
Marketinški stručnjaci mogu koristiti IVR sustave kroz centar i kako bi postavljali pitanja korisnicima i kvalificirali ih kao potencijalne kupce. Na primjer, ako pozivatelj odgovori na pitanja o svojoj spremnosti da isproba proizvod, može se automatski preusmjeriti u odjel prodaje nakon što ispuni anketu.
Kako odabrati IVR sustav za vaš pozivni centar je jedna također vrlo bitna stavka koja će imati utjecaj na nastavak poslovanja. Odabir IVR sustava za pozivni centar može biti izazov, baš kao i s bilo kojim softverom ili alatom. Softver mora biti intuitivan, jednostavan za korištenje, pristupačan i imati sve bitne značajke koje IVR sustav treba obavljati. Ako slijedite narednih nekoliko koraka, odabir će vam biti puno lakši.
Prvi korak je da zapišete svoje zahtjeve. Postavite si ovakva pitanja kako biste odredili koje značajke želite da vaš IVR softver ima i koje funkcije želite da obavlja:
- Želim li softver i za odlazne pozive ili samo za dolazne pozive?
- Želim li ponuditi opcije povratnog poziva?
- Želim li samo IVR softver ili softver za pozivni centar koji također ima IVR mogućnosti?
- Želim li moći učitavati i snimati prilagođene poruke?
- Koliko složena želim da moja IVR stabla budu?
- Želim li da moj softver prepoznaje i govor i tonove?
Razmišljajući o ovim pitanjima, počet ćete imati prilično dobru ideju o tome što želite od svog rješenja. Nakon što saznate svoje zahtjeve za pozivni centar, možete početi istraživati potencijalna softverska rješenja.